Pole Dance & Fitness

Pole class I — postitantsu treening algajatele.
Pole class II
— postitantsu treening edasijõudnutele.
Tricks class — postitantsu treening, mille käigus harjutatakse eelkõige akrobaatilisi trikke postil.
Dance class — postitantsu treening, mille käigus harjutatakse eelkõige tantsutehnikat ning arendatakse plastikat.

Pole & Ballet — postitantsu treening, mis hõlmab klassikalise balleti ja posti trikke. Treeningu eesmärk on parandada rühti, tasakaalu, lihastugevust, vastupidavust, liigeste liikuvust, keha tunnetust ning painduvust. Koormuse saab kogu keha. Treening ei nõua eelnevaid balletikogemusi. Ootame Sind uude ja ainulaadsesse treeningusse Pole&Ballet City Dance Studios! Ole esimene!

Pole Fit — selles treeningus ei ole mitte midagi seksikat. Puudub ka tantsuline ja keeruline sammude kombinatsioon…See treening on suunatud andma Sulle ilus ja tugev keha! PoleFit treening keskendub lihaste tugevdamisele ja ülakeha, kere lihaste ning jalgade vormistamisele. Intensiivne kardio/jõutreenig ühendab erinevaid harjutusi nagu kükid, väljaasted, erinevad tõsted, pöörded ja palju muid liigutusi, kasutades tantsuposti nagu oma keha “keskus” koos teiste abivahenditega (pallid, hantlid, kummilindid). Treening sobib väga hästi nii algajatele kui ka edasijõudnutele.


NB: Igal POLE FITNESSi treeningus osalejal on treeningu ajal individuaalne post, mis garanteerib ja tagab:

  • tulemusrikkamat treeningut
  • kvaliteeti treeningus veedetud ajas
  • individuaalset lähenemist igale kliendile

City Dance Studio hoolib oma klientidest ja neile kõrge kvaliteediga teenuste osutamisest!


Pole Dance treeningtunnid koguvad jõudsalt populaarsust fitnesskeskustes üle maailma- Ameerikas Austraalias ning Euroopas, sest tegemist on igati uudse, paeluva ning lõbusa trendiga finessis. Mitmekülgsete polefitness harjutuste ja trikkide tegemine vormib Pole Dance harrastaja keha kadestusväärselt ilusaks ning painduvaks. See võimaldab tunda ennast ideaalses füüsilises vormis ning naiselikult seksika ning enesekindlana 🙂

Pole Dance on suurepärane ja progressiivne kogum füüsilistest harjutustest, mis on mitmekesised ning koosnevad piiramatust hulgast erinevatest akrobaatilistest liigustustest. Pole Fitness akrobaatikaga on võimelised hakkama saama isegi algajad esitades samas järjest kõrgemaid väljakutseid ka kogenud treenijatele ning tantsijatele.

MIDA TULEB MEELES PIDADA ENNE KUI ALUSTAD POLE DANCE TREENINGUTEGA:

  1. Trennipäeval ei ole soovituslik kasutada kreeme, õlisid ning ihupiima, kuna nende mõjul kaob igasugune naha haakumisvõime postiga ning libisemine postil võib lõppeda vigastusega.
  2. Seljas peab olema mugav treeningriietus, mis ei piira Sinu liigutusi harjutuste sooritamisel ning paljastab maksimaalselt Sinu käsi ning jalgu. Paljas nahk tagab parima haakumise postiga, tänu millele võid ohutult ja edukat süveneda harjutuse ja triki sooritamisele.
  3. Hea kui saad kaasa võtta väikese rätiku, et sellega trenni käigus kuivatada käsi ning puhastada oma tansuposti.